Company Website: https://respoguide.com/
Company Email: contact@respoguide.com
Employees: 7
Funding State: Pre-Seed
Industries
- Energy
Technology
- Web or Mobile Application
Business Model
- B2B
- B2C
Revenue Model
- Advertising
- Commission Fee
- SaaS
- Subscription
Funding Sources
- Other
Your pitch & Vision
Η Respoguide έχει ως όραμα να δημιουργήσει μία βιώσιμη και κερδοφόρα αλυσίδα αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, καθώς και να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα τόσο των καταναλωτών όσο και των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.
Problem/Opportunity
Το 77% των τουριστικών επιχειρήσεων επενδύουν στην διαμόρφωσημε ενός βιώσιμου προφίλ με στόχο την μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος τους, χωρίς ομως τα επιθυμητά αποτελέσματα, καθώς δεν διαθέτουν την απαραίτητη προώθηση με αποτέλεσμα ο χρόνος, ο κόπος και το κεφάλαιο τους να χάνονται.
Solution & Product
Η Respoguide, έχει κατασκευάσει ένα καινοτόμο Mobile App και Web Platform, για την ουσιαστική προβολή αυτών των επιχειρήσεων. Προσφέρει υπηρεσίες αναβάθμισης της βιώσιμης λειτουργίας και των υπηρεσιών, τις οποίες διαθέτουν Επιχειρήσεις του Τουρισμού και της Εστίασης.
Validation of Problem
Η κάλυψη των αναγκών προώθησης των τουριστικών επιχειρήσεων και η τεχνογνωσία, θα έχει ως τελικό αποτέλεσμα την αύξηση των κερδών τους, διότι απευθύνονται σε μία δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά.
Competition & Competitive Advantage
Travelife, Ecotourism-greece.com, Green Pearls, FairTrip, ecoclub.com, bookdifferent.com και Tripadvisor, αποτελούν τους πιθανούς ανταγωνιστές της Respoguide, χωρίς όμως να υπάρχει παρόμοιο προιόν στην αγορά, να διαθέτουν ευρεία γεωγραφική επεκτασιμότητα σε παγκόσμιο επίπεδο ή ένα τόσο μεγαλεπήβολο όραμα όσο αυτό της Respoguide, που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές και στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Team & Why Us
Η ομάδα της Respoguide,αποτελείται από 5 συνιδρυτές, 2 εξωτερικούς συνεργάτες, αποτελεί μια διεπιστημονική ομάδα με γνώσεις πάνω στους τομείς των Οικονομικών και της Βιώσιμης Ανάπτυξης, της Γεωγραφί-ας, του Τουρισμού, καθώς και της Πληροφορικής οδηγώντας σε μια ολιστική προσέγγιση.
Building bridges for a complete sustainable tourism experience